.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدال‌آوران ایران در روز دوازدهم بازی‌های آسیایی
کاروان کشتی فرنگی ایران که روز اول نتوانسته بود در سطح انتظارات ظاهر شود، دیروز با دو طلا پایان شیرینی در بازی‌های آسیایی داشت.
مدال‌آوران ایران در روز دوازدهم بازی‌های آسیایی

شمال نیوز : دو طلای ارزشمند کشتی فرنگی، در کنار یک مدال نقره از مسابقات اسکیت، روز موفقی برای ایران در بازی‌های آسیایی ساخت. امین میرزازاده و محمدهادی ساروی، فرنگی‌کاران طلایی کشورمان در بازی‌های امروز بودند. مدال غافلگیرکننده ایران را، ترانه احمدی در رشته اسکیت فری‌استایل به دست آورد.

 

در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی محمدهادی ساروی در دور نخست با نتیجه ۶ بر۳ رستم آساکولوف از ازبکستان را شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد. او در این مرحله هم با نتیجه ۳ بر یک از سد اوزور ژوژوپبیکوف از قرقیزستان گذشت و جواز حضور در نیمه‌نهایی را کسب کرد. ساروی در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر اسلام اومایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. او در سرشاخ با حریف چینی ۵ بر یک برد و به مدال طلا رسید. در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول در کمتر از ۲ دقیقه نانتاوات پانفوک از تایلند را ۹ بر صفر شکست داد. او در دور دوم نیز در کمتر از ۲ دقیقه با نتیجه ۹ بر صفر آیبگشازادا کورایف از ترکمنستان را مغلوب کرد و قدم به نیمه‌نهایی گذاشت. در این مرحله هم او با نتیجه ۳ بر یک مقابل علیخان سیزداکوف از قزاقستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. میرزازاده در دیدار پایانی با لینگ ژی منگ از چین مبارزه کرد که با برتری یک-یک طلا گرفت.

 

رومینا سالک بازیکن اسکیت فری استایل کشورمان در دور مقدماتی با ثبت رکورد ۴/۲۵۴ صدم ثانیه توانست رکورد انفرادی جهان را بشکند. سالک در نهایت با شکست برابر رقیب خود در رتبه چهارم قرار گرفت. ترانه احمدی در مرحله نهایی مقابل لیو چیائو از چین تایپه به رقابت پرداخت و در مسابقه اول و دوم خود مقابل این اسکیت باز شکست خورد و به مدال نقره این دوره از مسابقات رسید. رضا لسانی که به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بود، در این مرحله به رقابت با حریفی از تایوان پرداخت و با شکست مقابل حریفش از صعود به فینال بازماند. لسانی در دیدار رده بندی مقابل دیگر نماینده تایوان به رقابت پرداخت و با قبول شکست در رده چهارم ایستاد و دستش از رسیدن به مدال کوتاه ماند. پیش از امیرمحمد سواری در مرحله یک چهارم نهایی با شکست برابر حریفی از تایوان حذف شده بود.

 

از دور هفتم رقابت‌های شطرنج بازی‌های آسیایی، تیم ملی شطرنج ایران در ادامه نتایج درخشان خود توانست با نتیجه ۲.۵ بر ۱.۵ تیم ملی مغولستان را از پیش‌رو بردارد و ضمن حفظ صدرنشینی خود در جدول مسابقات، یک گام دیگر به کسب مدال طلای رقابت‌ها نزدیک شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.187 seconds.